.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
محدودیت ویلاسازی در مازندران
از این پس ساخت و ساز واحد های مسکونی ویلایی در خارج از محدوده خدمات شهرها وروستاهای این استان ممنوع است .به منظوراستفاده بهینه از اراضی مرغوب استان فقط به واحد های گردشگری خدماتی صنعتی و تولیدی ...

معاون عمرانی استانداری مازندران گفت : از این پس ساخت و ساز واحد های مسکونی ویلایی در خارج از محدوده خدمات شهرها وروستاهای این استان ممنوع است . 

به گزارش شمال نیوز به نقل از واحد مرکزی خبر ،روح الله قهرمانی در نخستین نشست کمیسیون‌ماده 13 ائین نامه نحوه استفاده از اراضی گفت : به منظوراستفاده بهینه از اراضی مرغوب استان فقط به واحد های گردشگری خدماتی صنعتی و تولیدی پس از اخذ مجوز تغییر کاربری و رعایت حریم مجوز ساختوساز داده میشود.

وی به انتقال زندان و پادگان ساری به خارج از شهر اشاره کرد وافزود: هزار و 150میلیارد ریال اعتبار برای جابجایی این دو مرکزاختصاص یافته است.

قهرمانی درباره انتقال زندان تنکابن به خارج ازشهر نیز گفت : برای‌این منظور 28 زار متر مربع زمین در خارج از شهر تنکاب‌ن تعیین‌شده است .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

بيژن خمي 15 مرداد 1390
انتقال زندان ساري به خارج شهر و ساخت مراكز رفاهي و تفريحي براي شهروندان كاري بسيار بزرگ و رضايت خداوند متعال و مردم را به دنبال دارد . انشاا.... با تشكر

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.048 seconds.